mandag den 10. marts 2014

Fødselsdagskort til Hanne - nu i gruppe 4

I går var det Hannes fødselsdag. Vi har været i fødselsdagsgruppe 2 sammen, men vi har haft lidt svært ved at få gruppen fyldt op med medlemmer, og da vi heller ikke er så mange i fødselsdagsgruppe 4, som jeg også er med i, foreslog jeg, at vi slog de to grupper sammen til en. Så nu har vi altså en stor fødselsdagsgruppe 4. I går var jo også Convention-dag, og både Hanne og jeg var med, så jeg havde kortet med til hende der, og herunder kan I se det. Det er stærkt inspireret af sidste nr af bladet Papercraft Inspirations, som jeg abonnerer på. Stemplerne, der er brugt, er fra et lækkert sæt med masser af stempler, som også fulgte med det seneste blad. Papiret fra 6x6 blok i serien Songbird fra Prima.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt! De små flag er så fine!

    SvarSlet
  2. Smukt kort. Jeg er vild med de bløde farver.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort, som jeg er sikker på at Hanne blev helt vild med.

    SvarSlet
  4. rigtigt dejligt kort,- der nu er kommet hjem fra Fyn,- og kommer på Bloggen en af de nærmeste dage :) ... TAK TAK TAK Anja,- :) dejligt at hilse på dig ...

    Knus fra Hanne

    SvarSlet
  5. Skønt kort. Faldt over bladet den anden dag i Odense. Har overvejet lidt, om jeg skal købe abo online - det er da ret billigt på denne måde. Naturligvis får man så ikke stempler og andet med.

    SvarSlet